Bijzonder Drukwerk en de waarde van papier

Laatst moest ik ergens opschrijven met welke eigenschappen onze drukkerij zich onderscheidt van andere drukkerijen.

Voor iemand die niet graag opschept over zichzelf, is dit toch best een moeilijke vraag.
Wat mij vanaf de eerste kennismaking met dit werk op viel was, andere drukkerijen zijn geen concurrenten, maar collega’s! Daarom voelt het ook niet goed om mezelf boven mijn collega’s te stellen. Van alle drukkerijen die ik tot nu toe heb leren kennen, weet ik dat er met hart en ziel gewerkt wordt! En dat is in onze drukkerij ook zo.
De doelstelling die ik heb voor elke opdracht is om een resultaat te leveren die de verwachtingen overtreft. Tevens vind ik het belangrijk dat de opdrachtgevers ( jullie dus...) het gevoel hebben dat het echt jullie kaartje is. Hoeveel je betrokken bent bij het productie proces, bepaal je zelf. Wil je er graag bij zijn als ik de kaarten druk, dat kan en mag.
Een item wat in deze tijd heel erg belangrijk is, is de hoogte van de factuur. Zelf zijn we als ondernemer hier natuurlijk ook dagelijks mee bezig.
Zoek je een bedrijf om 500 visitekaartjes te laten drukken voor €14,95 , dan zijn wij niet de juiste partij.
Maar wil je graag een kaartje waarmee je opvalt tussen de anderen? Die zowel professionaliteit als passie voor je bedrijf uitstraalt? Dan kunnen wij zeker wat voor je betekenen.
Onze hoofdactiviteit is Letterpress. Dit is een techniek die veel arbeidsintensiever is dan printen. 
Bij de doorsnee printshops werken ze vaak met hele grote printers die hun opdrachten op heel groot formaat afdrukken, hierdoor zijn de kosten laag. Tevens zijn de grondstoffen zoals inkt, toner en papier veel goedkoper doordat er groot ingekocht wordt. 
Hoewel de techniek waarmee het beeld op het papier aangebracht wordt, heel anders is dan onze manier van drukken, worden we bij prijsvergelijking vaak met elkaar vergeleken.
Letterpress is ambachtelijk en elke kaart wordt per stuk gedrukt.
Heel anders dus dan 100 op een vel.